Tchibo jest firmą znaną z produkcji wyrobów kawowych, działającą na polskim rynku od wielu lat. Produkujemy wiele rodzajów napojów kofeinowych w każdej kategorii cenowej. Nasze produkty dostępne są zarówno w segmencie premium, jak i ekonomicznym (na każdą kieszeń). W naszej ofercie dostępne są kawy rozpuszczalne, parzone, ziarniste, oraz w kapsułkach, które zyskują coraz większą popularność wśród konsumentów. Każdego roku wprowadzamy do naszych sklepów 52 niespotykane, cotygodniowe kolekcje, a także około 2000 nowych produktów.
Wielką radość sprawia nam zaufanie klientów i to, że potrafimy ich ciągle zaskakiwać. Pomimo tak szerokiej oferty, jaką aktualnie prezentujemy naszym odbiorcom, ciągle dostajemy pytania o czy na rynku znajduje się coś, czego nie jesteśmy w stanie dostarczyć.
Nie jest to dla nas żadnym zaskoczeniem, ponieważ oprócz wyrobów spożywczych produkujemy także wiele rzeczy niezwiązanych z kawą. Są to przede wszystkim produkty z zakresu mody i technologii. Wszystko to, co każdego dnia dostarczamy na rynek cechuje się najwyższą możliwą jakością i unikalnością. Nasze artykuły są jak najbardziej oryginalne i niepowtarzalne. Często zaskakujemy klientów tym, co jesteśmy w stanie im zaoferować.
Pytaniem jest w jaki sposób jesteśmy w stanie sprostać temu wszystkiemu. Bez wątpienia odpowiedź nie jest trudna. Mamy coraz większą chęć sprostania wymaganiom naszych nabywców. Interesujemy się tym, czego potrzebują, a jednocześnie nie mają możliwości otrzymania. Staramy się, aby dostarczyć wszystko to, co będzie sprawiało przyjemność i służyło.
Aby lepiej zrozumieć schemat działania naszej firmy, należy zagłębić się w jej filozofie. W Tchibo to właśnie klient i jego indywidualne potrzeby są stawiani na pierwszym miejscu. Dostosowujemy się do zmiennych oczekiwań i sprawiamy, że to odbiorcy są najwyższą wartością naszego biznesu. To właśnie z tych powodów tak istotnym elementem działalności Tchibo jest kontakt z tymi, którzy pośrednio współtworzą tą markę, z ludźmi, którzy najlepiej wiedzą, co jest im potrzebne.